Oferta > Centrale PLATAN

powrót

OPTIMA - Otwarta na świat


Abonencka cyfrowa centrala telefoniczna Platan OPTIMA jest kontynuacją doskonale przyjętej przez rynek centrali Sigma. Charakteryzuje ją otwartość na współpracę z oprogramowaniem i urządzeniami zewnętrznymi, sprawna i skuteczna komunikacja oraz zastosowanie najnowszych światowych technologii.

Optima adresowana jest do firm i instytucji liczących od kilkudziesięciu do ponad 100 użytkowników. Oferuje nowoczesną komunikację telefoniczną i ułatwia sprawną obsługę klientów, dzięki takim możliwościom jak: zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa, wielopoziomowy system zapowiedzi - Infolinie oraz system Platan CTI, a także możliwość stosowania wielu modeli telefonów, w tym cyfrowych aparatów systemowych. Jest optymalnym wyborem dla odbiorców poszukujących niedrogich, a komfortowych i technicznie zaawansowanych rozwiązań.

Konfiguracja - wyposażenia miejskie

  • do 16 linii analogowych
  • do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)

Konfiguracja - wyposażenia wewnętrzne

  • do 128 linii analogowych
  • do 24 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

Integracja z sieciami IP

  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center i CRM oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub przez kartę LAN centrali
  • możliwość zabudowy w szafie stojącej 19" (wersja RACK)

Call center w centrali

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa)
  • grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa
  • współpraca z rejestratorami rozmów, systemami pagerów

System redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 256 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • dzięki współpracy z bramkami VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej



zapytaj do góry