Oferta > Centrale PLATAN

powrót

SIGMA - Suma naszych doświadczeń


SIGMA Sigma jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.

Konfiguracja - wyposażenia miejskie

  • do 12 linii analogowych
  • do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)

Konfiguracja - wyposażenia wewnętrzne

  • do 44 linii analogowych
  • do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

Integracja z sieciami IP

  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN)
  • możliwość zabudowy w szafie stojącej 19" (wersja RACK)

Call center w centrali

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa)
  • grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (od ver. 2.00)
  • współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

System redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • dzięki współpracy z bramkami VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej.



zapytaj do góry