Oferta > Centrale PLATAN

powrót

MICRA - Cyfrowa centrala telefoniczna


Micra jest uzupełnieniem rodziny doskonale przyjętych przez rynek central Sigma i Optima. Rozwiązania zarezerwowane do tej pory dla dużych firm, dzięki tej centrali stają się dostępne dla mniejszych przedsiębiorstw.

Centrala Micra adresowana jest do małych biur i firm liczących od kilku do ponad dwudziestu pracowników. Można w niej łatwo dobrać i zmieniać później potrzebną ilość linii miejskich, wewnętrznych, cyfrowych systemowych oraz ISDN (2B+D). Do dyspozycji użytkowników jest Inteligentna Dystrybucja Ruchu, program Platan CTI, Infolinie i Poczta Głosowa.

Tak mała i niedroga centrala jeszcze nigdy nie potrafiła tak wiele.

Konfiguracja - wyposażenia miejskie

  • do 12 linii analogowych
  • do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)

Konfiguracja - wyposażenia wewnętrzne

  • do 24 linii analogowych
  • do 8 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 24 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW)

*uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

Integracja z sieciami IP

  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN)
  • możliwość zabudowy w szafie 19" (wersja RACK 2U) - łatwa wymiana obudowy

Call center w centrali

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa)
  • precyzyjny wybór adresata:
    - równomierna dystrybucja ruchu (UCD)
    - połączenia wg specjalizacji
    - połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego (ACD)
    - przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (opcja)
  • współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

System redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 255 użytkowników centrali - abonentów fizycznych i wirtualnych)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • dzięki współpracy z bramkami VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej.

Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali.




zapytaj do góry