Oferta > Centrale Siemens

powrót

optiPoint 600 office


Charakterystyka:

  • telefon wyposażony jest w interfejs TDM UP0/E oraz interfejs Ethernet, co umożliwia jego pracę w sieciach TDM i IP
  • duży wyświetlacz dotykowy, z regulowanym kontrastem, oraz interfejs użytkownika optiGuide, zapewniają najwyższy poziom wygody obsługi poprzez praktyczne, proste menu
  • lokalny notatnik elektroniczny pozwala na szybki i wygodny dostęp do informacji zawierających kontakty użytkownika
  • VoIP w oparciu o standard H.323
  • obsługa pełnej gamy funkcji telefonicznych systemów HiPath 3000/HiPath 4000, wśród których można wymienić automatyczne oddzwanianie, funkcje dyrektor-sekretarka, połączenia konferencyjne i grupowe
  • doskonała jakość głosu przesyłanego w sieci LAN dzięki stosowaniu Jakości Obsługi (Quality of Service - QoS)
  • wbudowany miniprzełacznik o prędkości przesyłu 10/100 Mbit/s dla bezpośredniego podłączenia komputera PC do sieci LAN
  • centralne zasilanie z sieci LAN, realizowane w oparciu o standard 802.3a/f
  • brak konieczności zarządzania przez administratora systemu
  • uaktualnianie oprogramowania i rozszerzanie funkcjonalności przy pomocy FTP
  • łatwe przemieszczanie aparatu, ponieważ rejestruje się on automatycznie po podłączeniu w nowym miejscu do sieci LAN systemu

Dzięki zastosowaniu w telefonie dwóch interfejsów: UP0/E oraz Ethernet, aparat optiPoint 600 office elastycznie dostosowuje się do różnych środowisk sieciowych, urzeczywistniając ideę sieci konwergentnych. Otwarta architektura sprzętowa i programowa aparatów optiPoint 600 office gwarantuje najwyższy poziom elastyczności w wielu obszarach zastosowań telekomunikacyjnych. Telefony te, poza pełną zgodnością z różnymi platformami komunikacyjnymi oferowanymi przez Siemens, takimi jak HiPath 3000 i HiPath 4000, mogą także funkcjonować w sieciach IP lub TDM jako telefon IP, albo jako telefon systemowy. Użytkownicy mogą dzięki temu maksymalnie wykorzystywać wszystkie zalety obydwu środowisk komunikacyjnych. Możliwość ładowania uaktualnionych wersji oprogramowania za pomocą FTP pozwala rozszerzać możliwości optiPoint 600 office o nowe funkcje, co zapewnia skuteczną ochron ę inwestycji w przyszłości.

Duży, podświetlany wyświetlacz, z regulowanym kontrastem, pracuje w trybie graficznym i ma możliwość dotykowego wybierania wyświetlanych elementów, dzięki czemu jego obsługa jest prosta i bardzo wygodna.

Telefon optiPoint 600 office jest także standardowo wyposażony w gniazdko dla zestawu nagłownego, pozwalającego na prowadzenie rozmów przy odłożonej słuchawce. Szeroki wybór tych zestawów oferowanych do telefonów optiPoint 600 office z pewnością znajdzie uznanie wśród takich użytkowników, jak operatorzy central telefonicznych i agenci call center (telemarketerzy).

Notatnik elektroniczny

Lokalny notatnik elektroniczny pozwala użytkownikowi na przechowywanie informacji dotyczących własnych kontaktów. Poszczególne pozycje z notatnika można w prosty sposób przywołać i wyświetlić na ekranie wyświetlacza. Dotykowe sterowanie ekranem pozwala na szybkie przeglądanie zapisanych informacji i wybieranie opcji przy użyciu wyświetlanych przycisków. Informacje zawarte w notatniku mogą być przeglądane i uaktualniane przy pomocy komputera podłączonego do aparatu.

Adaptery

Innowacyjna koncepcja zastosowania adapterów do aparatów telefonicznych rodziny optiPoint umożliwia elastyczne przystosowanie aparatu do różnych środowisk pracy. Instalując lub zmieniając adapter umieszczony na spodzie aparatu optiPoint 600 office można podłączyć bezpośrednio takie urządzenia dodatkowe, jak telefony, głośniki, mikrofony itp.

Osprzęt dodatkowy

Rozszerzenie funkcjonalności aparatów telefonicznych optiPoint 600 office możliwe jest dzięki wykorzystaniu szerokiej gamy dodatkowego wyposażenia. Na przykład, optiPoint key module pozwala na programowanie dodatkowych funkcji oraz numerów telefonicznych. W połączeniu z modułem optiPoint BLF, wyposażonym w 90 wskaźników LED, aparat optiPoint 600 office może służyć jako konsola operatorska (tylko w systemie HiPath 3000). OptiPoint signature pozwala na łatwą identyfikację abonenta przez wykorzystanie kart procesorowych.

Akcesoria

Wśród szerokiej gamy akcesoriów dostępnych dla aparatów rodziny optiPoint wiele może być wykorzystywanych z telefonami optiPoint 600 office. Dostępne są np. wieszaki ścienne, dodatkowe mikrofony, dodatkowe słuchawki i kable.

optiPoint 600 office jako telefon systemowy

Aparaty optiPoint 600 office uzupełniają gamę telefonów systemowych optiPoint 500. Umożliwiają one szybki i wygodny dostęp do funkcji systemu HiPath.

Wbudowany interfejs USB 1.1 pozwala na podłączenie komputera PC, umożliwiając współpracę telefonu z komputerem, przy wykorzystaniu aplikacji telefonicznej TAPI - Call Bridge TU.

optiPoint 600 office jako telefon IP

Zastosowanie protokołu CorNet IP pracującego w oparciu o standard H.323 umożliwia aparatom optiPoint 600 office korzystanie z szerokiej gamy funkcji telefonicznych oferowanych przez platformy komunikacyjne IP HiPath 3000 i HiPath 4000. Wśród funkcji tych można wymienić pracę w trybie dyrektor-sekretarka, funkcje połączeń grupowych, automatyczne oddzwanianie itd. Obsługa telefonu jest zgodna z sekwencjami poleceń menu, stosowanymi w aparatach optiPoint 500, podłączonych bezpośrednio do systemów HiPath 3000/HiPath 4000.

Specjalne cyfrowe procesory sygnałowe (DSP) oraz algorytmy (usuwanie echa) zapewniają doskonałą jakość głosu w każdych warunkach pracy, także w czasie pracy z włączonym głośnikiem.

Zastosowanie protokołów Jakości Obsługi (Quality of Service - QoS) zarówno na poziomie Ethernet, jak i na poziomie IP, pozwala na zagwarantowanie jakości głosu przesyłanego w sieci lokalnej LAN. Pakiety głosowe optiPoint 600 office mają uaktywnione bity wyższego priorytetu, co zapewnia preferencję w przesyłaniu strumieni danych głosowych względem innych danych przesyłanych w sieci LAN.

Wbudowana dwuportowy przełącznik Ethernet pozwala na podłączenie komputera PC do sieci za pośrednictwem aparatu optiPoint 600 office. Pozwala to uzyskanie istotnych oszczędności w kosztach okablowania i infrastruktury sieci IP. Cechy aparatu

Charakterystyka Oszczędności

  • koszty okablowania:

    • telefon optiPoint 600 office nie wymagają żadnego dodatkowego okablowania
    • komputer PC jest podłączony do wbudowanej przełącznika

  • koszty infrastruktury dla sieci informatycznej i telekomunikacyjnej:

    • jedna sieć
    • jedna inwestycja
    • jeden zespół serwisowo-konserwacyjny

  • koszty użytkowania:

    • brak konieczności zmian konfiguracji telefonów i połączeń przy zmianie lokalizacji aparatu w sieci pracującego w trybie IP

Ochrona inwestycji

  • Jeden aparat obsługuje pracę TDM i VoIP, z możliwości przejścia na pracę w trybie VoIP w przyszłości
  • Jeden aparat dla platform komunikacyjnych IP typu HiPath 3000 i HiPath 4000
  • Możliwość rozszerzania o najnowsze funkcje poprzez uaktualnianie oprogramowania telefonu

Łatwość obsługi

  • Gwarantowana łatwość obsługi dzięki ekstra dużemu wyświetlaczowi z funkcją sterowania dotykowego
  • Interaktywny system dialogowy optiGuide, współpracujący ze specjalnymi klawiszami i wyświetlaczem
  • Dowolnie programowane klawisze bezpośredniego wybierania
  • Bezpośrednie wybieranie z komputera poprzez CTI (TAPI)

Elastyczność

  • Rozszerzanie systemu poprzez ładowanie uaktualnionego oprogramowania
  • Możliwość administrowania przy pomocy przeglądarki internetowej i SNMP
  • Szybka konfiguracja z użyciem DHCP (plug-and-call)
  • Elastyczna adaptacja do różnych środowisk sieciowych dzięki zastosowaniu złączy adaptacyjnych i osprzętu dodatkowego

Wygoda

  • Optymalna jakość głosu przesyłanego w sieci LAN dzięki stosowaniu Jakości Obsługi (Quality of Service - QoS)
  • Możliwość rozmowy z kilkoma osobami znajdującymi się w pomieszczeniu dzięki wysokiej jakości dźwięku przy rozmowie przez głośnik i mikrofon (aparat głośnomówiący)
  • Pełny dostęp do wszystkich funkcji w systemach HiPath 3000 i HiPath 4000
  • Bezpośrednie wybieranie numerów z komputera
  • Ekstra duży wyświetlacz ze sterowaniem dotykowym

Ogólne funkcje

  • Przechylny wyświetlacz graficzny, o obrazie w odcieniach szarości, i rozdzielczości 320x240 pikseli (8x24 znaki), sterowanie dotykowe i regulacja kontrastu.
  • 19 programowanych klawiszy funkcyjnych z lampkami LED
  • 3 klawisze dialogowe dla systemu interaktywnej obsługi opitGuide
  • 2 klawisze sterujące (plus i minus) do ustawiania tonu i głośności dzwonka
  • Rozmowa z użyciem wbudowanego głośnika i mikrofonu (aparat głośnomówiący)
  • Wybieranie przy odłożonej słuchawce
  • Identyfikacja abonenta dzwoniącego
  • Klikające klawisze
  • Ochrona hasłem dla danych administratora
  • Sygnalizacja DTMF
  • Uaktualnianie funkcji poprzez ładowanie oprogramowania (przez FTP)
  • Elektroniczny notatnik o pojemności 320 pozycji
  • Gniazdko zestawu słuchawkowo-mikrofonowego (121 TR905 i Polaris)
  • Kompatybilność z aparatami słuchowymi
  • CTI przez USB i CallBridge TU
  • CAPI przez USB i CallBridge dla danych

zapytaj do góry