Oferta > Centrale Siemens

powrót

System telekomunikacyjny HiPath 1220


HiPath 1220

HiPath 1220 to system telefoniczny doskonale współpracujący z komfortowymi telefonami cyfrowymi firmy Siemens.

Centrala HiPath 1220 firmy Siemens jest bardzo wydajnym i wielofunkcyjnym systemem komunikacyjnym dla ambitnych przedsiębiorców, stawiających na jakość i komfort połączeń. Za pomocą wielu profesjonalnych funkcji, użytkownik obsługuje przez telefon wszystkie procesy komunikacyjne w firmie, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje.

Szybką transmisję danych zapewniają zintegrowane interfejsy ISDN oraz port USB. W pakiecie programowym występuje aplikacja pozwalającą użytkownikom systemu Windows zainstalować system oraz program do pełnego określenia kosztów połączeń.

Jedną z wielu zalet centrali HiPath 1220 jest możliwość dostępu do komfortowych telefonów cyfrowych optiPoint 500 firmy Siemens. Dzięki temu użytkownik zapewnia sobie niezawodną komunikację głosową za pomocą urządzeń wysokiej jakości Aparaty telefoniczne posiadają przejrzyste interaktywne instrukcje użytkowe, posiadają duże klawisze i czytelny wyświetlacz. Niektóre modele umożliwiają prowadzenie rozmowy przy położonej słuchawce. System pozwala na podłączenie bezprzewodowych aparatów telefonicznych analogowych lub ISDN serii Gigaset, które pozwalają pracownikom zapewnić mobilną łączność na terenie przedsiębiorstwa.

Urządzenie HiPath 1220 można łatwo rozbudowywać, przystosowując je do indywidualnych potrzeb. Maksymalna ilość łączy wewnętrznych wynosi 14.

Wybierając urządzenie HiPath 1220 użytkownik zyskuje nowy standard komunikacji. HiPath 1220 wprowadzi Państwa firmę w świat nowoczesnej telekomunikacji, dzięki zastosowaniu doskonałych, wielofunkcyjnych aparatów telefonicznych firmy Siemens. Warto skorzystać z naszej obszernej wiedzy technicznej i wieloletniego doświadczenia.


Komfortowe telefony systemowe optiPoint

Urządzenie HiPath 1200 otwiera przed użytkownikiem świat telefonów systemowych Siemensa. Oferujemy następujące cyfrowe telefony systemowe rodziny optiPoint, w kolorach mangan i arctic, wykorzystujące dwukanałowy interfejs UPO/E.


optiPoint 500 entry

Prosty aparat cyfrowy z układem głośnomówiącym i 8 klawiszami funkcyjnymi dowolnie programowalnymi.


optiPoint 500 basic

Telefon cyfrowy z portem USB, wyświetlaczem, układem głośnomówiącym i gniazdem do podłączenia dodatkowego adaptera.


optiPoint 500 economy

Telefon cyfrowy z wyświetlaczem, układem głośnomówiącym i 12 klawiszami funkcyjnymi.


optiPoint 500 standard

Telefon cyfrowy z wyświetlaczem urządzeniem głośnomówiącym, portem USB i gniazdem do podłączenia dodatkowego adaptera.


optiPoint 500 advance

Zaawansowany telefon cyfrowy z podświetlanym wyświetlaczem, 2 gniazdami adaptera, 19 diodowymi klawiszami funkcyjnymi, zintegrowanym złączem na zestaw słuchawkowy, urządzeniem głośnomówiącym pracującym w pełnym dupleksie oraz portem USB.


optiPoint key modul

Przystawka do telefonów optiPoint z dodatkowymi szesnastoma klawiszami funkcyjnymi z diodową sygnalizacją zajętości łączy (możliwość dowolnego przypisania funkcji).


Zarządzanie systemem

Częścią systemu HiPath 1220 jest oprogramowanie HiPath Manager pracujące w środowisku Windows, pozwalające na łatwe uruchomienie i zarządzanie systemem z komputera osobistego. Dzięki intuicyjnemu menu możliwe jest łatwe i szybkie uruchomienie systemu telefonicznego.

Wraz z systemem dostarczana jest płyta CD-ROM zawiera całą dokumentację systemu oraz aplikacje do zarządzania systemem, taryfikowania połączeń, sterowniki do TAPI (CTI), CAPI (emulacja ISDN) i USB.

HiPath Account Manager rejestruje koszty połączeń telefonicznych i przypisuje je odpowiednim abonentom oraz liniom zewnętrznym. Dzięki interfejsom graficznym możliwe jest przeglądanie danych taryfikacyjnych. Aplikacja pozwala eksportować bazę danych do innych aplikacji współpracujących z MS Windows.


Telefonia bezprzewodowa DECT

System umożliwia podłączenie telefonów bezprzewodowych Siemens Gigaset współpracujących z interfejsami analogowymi oraz ISDN. Dzięki nim, moblini pracownicy firmy mogą mieć stały dostęp do łączy telekomunikacyjnych.


Gigaset S100 professional

Niezmiernie wygodny i efektywny; możliwość wyboru języka,system głośnomówiący, książka telefoniczna na 200 wpisów oraz 5-wierszowy podświetlany wyświetlacz.



Gigaset SL1

Niewielkie rozmiary, pełen zakres funkcji: do 17 godzin rozmów, 250 godzin w stanie gotowości, książka telefoniczna na. 200 wpisów oraz 5-wierszowy podświetlany wyświetlacz.

Duży zakres realizowanych funkcji

System telekomunikacyjny HiPath 1220 oferuje wiele profesjonalnych funkcji, które zwykle występują tylko w bardzo drogich i dużych rozwiązaniach teleinformatycznych. Dzięki nim telefonowanie jest łatwe i wygodne.

Wybrane funkcje systemu:

  • pukanie / wyświetlenie numeru połączenia
  • dziennik rozmów
  • ochrona przed rozmową / cichy telefon
  • przyjęcie połączenia, możliwe także z automatycznej sekretarki
  • przekierowanie połączenia z telefonu wewnętrznego (zewn.)
  • babyphone / monitorowanie pomieszczeń
  • klasy uprawnień (także ochrona przed połączeniami z numerami 0-700...)
  • sygnalizacja stanu łączy (diody LED)
  • interkom (dot. aparatów głosnomówiących)
  • rejestracja i wyświetlanie kosztów połączeń
  • wewnętrzna książka telefoniczna do 500 nazw/nazwisk/numerów
  • konferencja (wewnętrzna/zewnętrzna)
  • linia zajęta (automatycznie)
  • klawisze bezpośredniego wyboru linii
  • muzyka podczas oczekiwania
  • tryb nocny / Tryb dzienny
  • wyświetlanie nazwy/nazwiska
  • parkowanie
  • oddzwonienie
  • połączenie zwrotne w razie "zajęty" i "wolny" (automatycznie)
  • sygnalizacja połączenia (wewnętrzne/zewnętrzne/domofon/VIP)
  • wysyłanie komunikatów SMS do sieci stacjonarnej (abonenci analogowi)
  • blokada telefonu (indywidualny zamek kodowy) z funkcją alarmową
  • funkcja "Domofon" (dzwonek, domofon, otwieranie drzwi)
  • przekazanie rozmowy (wewnętrznie/zewnętrznie)
  • powtórzenie wybierania (ostatnich 10 numerów)

zapytaj do góry